آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تیم والیبال نشسته بانوان مشهدی نیز ابومسلمی شد

  • کد خبر: ۴۹۸۸۸
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
تیم والیبال نشسته بانوان مشهدی نیز ابومسلمی شد
نماینده مشهد امسال نیز در لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شرکت می‌کند، اما باز هم رد پایی از اسپانسر جدید ورزش مشهد در تیم بانوان دیده می‌شود.
مژده رنگیان؛شهرآرانیوز | از حدود یک ماه قبل طی فراخوانی که فدراسیون برای برگزاری لیگ اعلام کرد، تیم‌های دارای شرایط حضور در لیگ برتر آمادگی خود را اعلام کردند و به‌این‌ترتیب برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری قرعه‌کشی لیگ انجام شد. البته لیگ آقایان یک گام جلوتر بود و هفته گذشته قرعه‌کشی لیگ مردان برگزار شد؛ اما مسئولان انجمن والیبال‌نشسته عنوان کردند با توجه به اهمیت موضوع سلامتی جسمانی بانوان والیبال‌نشسته و شیوع کرونا، برگزاری جلسه قرعه‌کشی کمی به تأخیر افتاد. با‌این‌حال روز گذشته این جلسه با حضور نماینده ۶ تیم در محل فدراسیون برگزار شد.


بازهم ردپای ابومسلم

اتفاق خوبی که در ورزش جانبازان و معلولین امسال افتاده است، حمایت یک اسپانسر خصوصی از مسابقات این فدراسیون است؛ یک برند قهوه که قرار است بخشی از هزینه مسابقات را تقبل کند.

سال‌های گذشته تیم مشهد با حمایت مالی هیئت استان در رقابت‌ها حاضر می‌شد، اما امسال به‌دلیل حاشیه‌هایی که در ماه‌های گذشته هیئت خراسان با آن مواجه بود و درآمد کم این هیئت به‌دلیل تعطیلی اماکن ورزشی، احتمال داشت تیم بدون حامی قید حضور در مسابقات را بزند؛ ولی نایب‌رئیس بانوان هیئت استان اعلام کرد در حال مذاکره با یک اسپانسر هستند و در صورت قطعی‌شدن مشارکت، در لیگ حضور خواهند داشت.
 
پس از این خبر در قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان نام ابومسلم شهر بهشت به عنوان نماینده مشهد ثبت شد و در گروه «الف» جای گرفت. در این یک ماه اخیر باشگاه ابومسلم شهر بهشت سعی داشته پررنگ‌ترین حضور را در ورزش داشته باشد و تا‌به‌الان قول صددرصدی ۳ تیم ورزشی بانوان را داده است. پیش‌از‌این قرار شد از تیم‌های فوتسال و هندبال نیز در لیگ برتر و دسته‌یک بانوان حمایت داشته باشند و حتی خبر‌هایی از ورود آن‌ها به والیبال دسته‌یک نیز شنیده شده است. سیاه‌جامگان ۳ سال پیش نیز همین روند را در پیش گرفت و بیش از ۱۰ رشته ورزشی را حمایت کرد؛ ولی حالا باید منتظر ماند و دید ابومسلم شهر بهشت در میدان عمل چگونه است.
شنیده می‌شود بازیکنان مطرح تیم مشهد به‌دلیل بلاتکلیفی تیم در ماه گذشته جذب تیم‌های دیگر شده‌اند و ممکن است نماینده مشهد امسال نتواند مدعی شماره‌یک قهرمانی لیگ باشد.


۵ روز فرصت برای واریز ورودی

در هجدهمین دوره لیگ برتر قرار است تیم‌های ابومسلم شهر بهشت، فولاد‌مبارکه سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان، هیئت هرمزگان، تجهیزات پزشکی‌عمرانی آمل و هیئت آذربایجان غربی آذرماه به میدان بروند. مهدی آشوری، رئیس سازمان لیگ والیبال‌نشسته، در‌این‌باره گفته است: مسابقات را از ۱۰‌تا ۱۵‌آذر برگزار کرده و شرایط و پروتکل‌های بهداشتی را برای شهر میزبان اعلام می‌کنیم و اگر شرایط مناسب بود، لیگ را برگزار خواهیم کرد. قرارداد مالی نیز باید از طرف باشگاه به فدراسیون ارسال و ثبت شود.

او درباره زمان پرداخت ورودی مسابقات تصریح کرد: شرایط امسال برای ما از جهت اسپانسر بهتر شده است و تیم‌ها تا ۳۰ آبان‌ماه فرصت دارند تا ورودی مسابقات را پرداخت کنند. متأسفانه تیم‌ها در سال‌های گذشته مبلغ ورودی خود را پرداخت نکرده‌اند و امیدواریم تیم‌ها با پرداخت بموقع ورودی حضور در لیگ، شرایط را برای برگزاری فراهم کنند. قرارداد بازیکنان نیز باید توسط باشگاه‌ها تا ۵‌آذر در فدراسیون جانبازان و معلولان ثبت شود.


هم‌گروهی با نماینده شمال و غرب

مسابقات در ۳ مرحله رفت، برگشت و پلی‌آف و به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد. رقابت‌ها امسال در ۲ گروه پیگیری می‌شود که براساس قرعه‌کشی مسابقات تیم‌های ابومسلم شهر بهشت، هیئت آذربایجان غربی و تجهیزات پزشکی‌عمرانی آمل در گروه اول و تیم‌های فولاد‌مبارکه سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان و هیئت هرمزگان در گروه دوم قرار گرفتند. بعد از مرحله مقدماتی ۳ تیم به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند که تیم اول گروه «الف» با تیم سوم گروه «ب»، تیم اول گروه «ب» با تیم سوم گروه «الف»، تیم دوم گروه «الف» و «ب» با هم رقابت خواهند کرد؛ یعنی تیم‌هایی که با هم مسابقه نداشته‌اند، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در مرحله سوم هم از هر گروه ۲ تیم صعود می‌کنند که به صورت ضربدری برای رسیدن به مرحله رده‌بندی و فینال بازی می‌کنند و تیم‌های اول تا سوم مشخص خواهند شد. میزبان برگزاری مرحله سوم با تصمیم‌گیری فدراسیون جانبازان و معلولین انتخاب خواهد شد. مسابقات لیگ برتر نیز با حمایت مالی «قهوه بن‌مانو» برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->